Translate

Thursday, October 1, 2015

akhirnya..iui..

Hari ini dalam sejarah..

Pertama kali prosedur iui aku lalui..
perasaan?
wow..sakitnya..seksanya..mungkin setiap org berbeza.. tp bg aku walaupun selepas 3 jam prosesnya aku masih rase sakit..mungkin kerana keregangan vagina..
Nurse kata darah banyak keluar.. mungkin terluka.. hikhikhik..ketat agaknya...

Selepas disuntik folliculin tuh selama 9 hari..aku kene suntik terus ubat pregnyl.. ubat pregnyl nih pada aku super duper sakit meleleh air mata weh..cucuk sendiri...

Tapi bila baca blog..wow alangkah indahnya mereka selepas iui berpeluang baring tanpa melakukan ape-ape kerja tapi aku , selepas iui tetap meneruskan kehidupan harian.. walaupun sakit aku gagahi jugak pergi kerja... tapi tak boleh la nak merempit lg.. berdenyut2 rasenya.. balik rumah baring kejap terasa cecair keluar waktu menaiki tangga rumah.. mungkin darah atau cecair sperm.. tapi selepas iui tuh doktor bagi ubat untuk masuk vagina setiap hari pagi dan malam...

Takpelah..semoga kali ini rezeki aku akan tiba...

No comments:

Post a Comment